2023. szeptember 5., kedd

Aki minden nap edz

Ha láttad az utamat, azt is láthattad hogy mennyi túlsúly volt rajtam - lassan 20 kg mínusznál járok - és ha napi kapcsolatban voltál velem, biztos hallottad tőlem, hogy 'Huh, most megyek edzeni!', 'Jaj, most voltam edzeni!', stb.

De hogy emiatt tudtam ennyi súlyt leadni? 
Nem.

A mai napig sokszor hallom, hogy persze, az úgy más, ha valaki tud napi szinten ezdeni (mint én...) - így le lehet fogyni, lehet izmot építeni és egészségesnek lenni.

Nem.

Nem edzek minden nap.

A hetem általában így néz ki (most a két héttel ezelőttit írom le, semmi kamu):

H Séta (4-5km) + Edzés (este)
K Séta (4-5km)
SZ Jóga 
CS Edzés 
P Jóga 
SZ Séta (5-6km)
V - 

Tehát 3 séta, 2 edzés, 2 jóga (az egyiket én tartottam).

Amikor túlsúlyos voltam hányszor edzettem? 
4-5 alkalommal

Akkor mi a titok?
Étkezés - nem feldolgozott ételek, minőségi alapanyagok, optimalizált kalóriabevitel és elosztás, nálam az IKÉ radikálisan javított a metabolikus zavaromon (is)
Alvás - nem, nekem nem elég 6 óra és neked se
Légzés - ez hozta meg igazán az áttörést, főleg az Oxigen Advantage program
Mentalitás - évekbe telt még elhittem, hogy bármire képes vagyok, még akkor is, ha metabolikus zavarom van és ételfüggőségem
Mozgás - ahogy én edzek az nagyon lighty, mert rám van optimalizálva és ezért is működik, másnál más működik 

Ennyi.
Nincs titok.
Nem edzek minden nap.
Étkezés, Alvás, Légzés, Mentalitás, Mozgás

DE (!)
Minden 
Együtt
Egyszerre

Dehát ez ilyen egyszerű?
Nem, mert idő kell hozzá még ezek a dolgok összeforognak. Kísérletezések, próbálkozások tömkelege, csalódások, sikerek és sok-sok élmény összessége. És ha ezek után is kitart az ember, akkor jön a siker. 

- JK Réka 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amit mérünk az javul

- Nekem nem fontos hány kiló vagyok. - Szerintem keveset eszek. - Viszonylag sokat mászkálok napközben. - Azt hiszem többet kéne aludnom. Sz...