2023. augusztus 24., csütörtök

Bemutatkozás

Ki is vagyok én?

Habár lehet hogy hihetetlenül hangzik, de az utóbbi 10 évben több, mint 100 szakember dolgozott azért, hogy minőségi életet tudjak élni - orvosok, dietetikusok, edzők és terapeuták segítettek az utamon, minek során sokat tanultam tőlük és most igyekszem ezt visszaadni és másoknak segíteni.

Hosszú volt az út és voltak olyan időszakok is, amikor nem voltam képes állva edzeni, +15 kg túlsúly is volt rajtam és dietetikusi javaslatra nulldiétán voltam, azaz két alapanyagot ehettem a bélrendszerem rossz állapota és állandó panaszaim miatt.

10 évvel ezelőtt, amikor csak fekve tudtam edzeni az állandó izomgörcsök miatt.

Ezek után több év mikrobiom regeneráció, rehabilitációs tréning, funkcionális edzés és sok sok vizsgálatot követően eljutottam oda, hogy én magam is tudok másoknak segíteni, mert a tudásomat tapasztalati úton is szereztem - glutén-tej-tojás, fruktóz-, hisztaminmentes, nulldiéta, IKÉ, FODMAP, keto - mindegyikben van tapasztalatom.


10 évnyi edzés, rehabilitációs gyakorlat és jógatudással a hátam mögött.

Szeretnélek az utadon segíteni és az étkezés és egészséges életmód útvesztőin átvezetni, mivel hiszem hogy felgyorsult világunkban az étkezésnek, a stressznek és a mozgáshiánynak óriási szerepe van az életmód káros hatásainak kialakulásában és a kialakult betegségekben.

- Jenei-Kiss Réka


Szoltáltatásaim:

Funkcionális táplálkozási tanácsadás személyesen és online

Funkcionális edzés (p)rehabilitációs szemlélettel, jóga elemekkel

Jóga óra

Facebook elérhetőségem:

https://www.facebook.com/rehabszeged


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amit mérünk az javul

- Nekem nem fontos hány kiló vagyok. - Szerintem keveset eszek. - Viszonylag sokat mászkálok napközben. - Azt hiszem többet kéne aludnom. Sz...